0 rzecz(y)
Pokaż koszyk
Zamawiasz

Oferta

Artykuły

Regulamin Drukarni Raster Design

Regulamin Drukarni Raster Design

1. Definicje

  • Klient – osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy nadają prawo do nabywania we własnym imieniu praw i zaciągania zobowiązań, a także osoba fizyczna dokonująca Zamówienia w ramach Portalu.
  • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
  • Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach drukarni internetowej Raster24.pl.
  • Portal – serwis internetowy dostępny pod adresem www.Raster24.pl., za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
  • Produkty - materiały i usługi poligraficzne będące przedmiotem obrotu w ramach działalności Portalu.
  • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Drukarnią Raster Design, a Klientem, z wykorzystaniem Portalu.
  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
  • Zamówienie – zwane również Zleceniem: oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość towaru.
  • Proces zakupowy - ścieżka zakupowa od momentu wybrania produktu do momentu złożenia zamówienia.

2. Postanowienia ogólne
Właścicielem i Administratorem: Raster24.pl jest:

Firma Handlowo-Produkcyjno-Usługowa "RASTER-DESIGN"
ul. Wiślana 29
86-260 Unisław
NIP: 879-209-38-36

Zwana dalej jako „administrator” lub „usługodawca”.

Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z portalu internetowego dostępnego pod adresem www.raster24.pl, zwanego dalej Portalem.

Informacje o produktach podane na stronie portalu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

Cenniki nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

3. Korzystanie z serwisu

  1. Korzystanie z portalu  oznacza, że akceptują państwo niniejszy regulamin i zasady w nim zawarte i jednocześnie ustawę o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych.
  2. Klientem Portalu mogą być wyłącznie osoby prawne, jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, którym odrębne przepisy nadają prawo do nabywania we własnym imieniu praw i zaciągania zobowiązań, a także osoby fizyczne o ile prowadzą działalność gospodarczą lub zawodową i korzystając z Portalu dokonują czynności prawnych w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej lub zawodowej. Klientem Portalu nie może być osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej lub zawodowej. Dokonywanie za pośrednictwem Portalu czynności prawnych przez osobę nie spełniającą powyższego warunku będzie obciążało wyłącznie tę osobę.
  3. Konto danego klienta na portalu może zostać zlikwidowane przez administratora w przypadku nie przestrzegania regulaminu lub w przypadku zakończenia współpracy z danym klientem.
  4. Drukarnia Raster Design zastrzega  sobie prawo do przechowywania danych dotyczących klienta (dane wprowadzone przy tworzeniu konta) oraz wszystkich danych dotyczących zleceń klienta, którego konto zostało usunięte.
  5. Dane wprowadzone przez klienta przy tworzeniu konta w systemie: Raster24.pl można zmienić zgłaszając pisemną prośbę na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .

4.Zamówienia

  1. Wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia jest równoznaczne z zamówieniem usługi. Czas realizacji usługi jest liczony od momentu akceptacji danych niezbędnych do realizacji zamówienia przez usługodawcę. Proces weryfikacji może być rozpoczęty po: - dokonaniu płatności (przy wyborze metody “Przedpłata przelewem, kartą kredytową”); - przekazaaniu zlecenie do realizacji;
  2. Zamówienia poprzez portal Raster24.pl można składać 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
  3. Anulowanie zlecenia opłaconego przelewem obciążone jest opłatą z tytułu kosztów administracyjnych w wysokości 35zł brutto. Zwrot za anulowane zlecenie zostanie pomniejszony o tą kwotę.
  4. Zamówienia:

             - nieopłacone,
             - nieprzekazane do realizacji,
             - odrzucone i nie wznowione
     starsze niż 30 dni będą automatycznie usuwane.

5. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być zgłoszone kurierowi w momencie odbioru towarów. Odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem kuriera firmy spedycyjnej dostarczającej przesyłkę i niezwłocznie powiadomić o tym pisemnie. Reklamacje nie spełniające podanej procedury nie będą uwzględniane. Głównym decydentem w tej sprawie jest firma spedycyjna.
  2. Reklamacje dotyczące jakości druku przyjmowane droga mailową do 5 dni roboczych po zrealizowaniu zamówienia. Rozpatrzenie reklamacji trwa do 4 dni roboczych. W przypadku gdy reklamacja zostaje uznana, pełen nakład zareklamowanego zamówienia musi zostać nam zwrócony, w tym celu, na nasz koszt wysyłamy kuriera po odbiór towaru.
  3. Każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności.
  4. Reklamacje dotyczące różnicy kolorystyki wydruków z kolorystyką przesłanych plików do druku, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieni, nie stanowią podstawy do zwrotu i reklamacji towaru.
  5. Jeśli powodem reklamacji są różnice w kolorze w stosunku do oczekiwań Klienta, wówczas reklamacja może zostać uznana jedynie, jeśli przed rozpoczęciem druku została dostarczona drukarni przez Klienta odbitka próbna - proof cyfrowy.

6. Zakres odpowiedzialności drukarni Raster Design

  1. Drukarnia Raster Design nie odpowiada za treści zawarte w pracach przesłanych przez klienta. Jeśli materiały zawierają treści niezgodne z prawem, drukarnia może odmówić drukowania takich materiałów.
  2. Drukarnia nie dokonuje korekty (treści) w materiałach przesłanych przez klienta
  3. Materiały przesłane do druku powinny być przygotowane według specyfikacji. Raster Design NIE PONOSI odpowiedzialności za źle przygotowane lub niezgodne ze specyfikacją materiały oraz wynikające z tego tytułu błędy w druku.
  4. Wszystkie dokonywane przez Drukarnię Raster Design korekty prac są przesyłane do klienta celem akceptacji. Czas realizacji pracy w takim przypadku liczony jest od momentu otrzymania od klienta akceptacji.
  5. Drukarnia Raster Design nie ponosi odpowiedzialności za wgrane do systemu pliki graficzne.
  6. Drukarnia Raster Design nie ponosi odpowiedzialności za:
  • Wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem treści;
  • Wydruk prac błędnie przygotowanych pod względem technicznym.
  • Tolerancja błędu krajarki może wynieść do 2 mm.
  • Opóźnienia w terminie realizacji wynikające z terminu dostarczenia poprawnych danych przez klienta;
  • Za terminowość przekazywania środków pomiędzy bankiem klienta a systemem Płatności.pl

Drukowaliśmy już dla...

Nasi klienci o nas..

Szybki i przyjemny kontakt. Bardzo dobra jakość druku. Fachowe doradztwo, naprawdę polecam - Katarzyna Urbanek, Cathrin

Czysty i przejrzysty projekt, jakość druku profesjonalna, drukarnia godna polecenia - Tomasz Rokicki, Transcar

Bardzo konkurencyjne ceny. Druk dobrej jakości, dobry kontakt - Andrzej Matuła, Drewtechnika

Ten serwis używa cookies i podobnych technologii aby poprawnie funkcjonować. Polityka Cookies